Katalogowanie stron internetowych

Katalogowanie stron to praktyczny przepis na szybki wzrost pozycji Twojej marki w Sieci. Myślisz, że to niemożliwe? Poznaj historię jednego z naszych Partnerów, który korzystając z naszej oferty katalogowania, rozwinął swoją markę i uzyskał kilkanaście interesujących zleceń.

Katalogowanie stron – niezbędne informacje

Najpierw podstawowym zadaniem katalogów stron było zbieranie najbardziej kluczowych danych o lokalnych przedsiębiorstwach. Firmy przydzielane były do właściwych kategorii związanych z siedzibą, jak i sferą oferowanych usług. W katalogach seo każdy był w stanie prosto odnaleźć konkretnego fachowca, lub też sprzedawcę wymarzonego produktu.

Trochę dalej internet zaczął rozszerzać się w stronę płaszczyzny reklamowej. Google, wdrażając nowe algorytmy indeksacji domen, zapoczątkowało wyścig o czołowe miejsce w organicznych wynikach wyszukiwania. Obecnie zdaje się, że ta rywalizacja wciąż trwa, a pozycjonowanie stron jest rozwiązaniem co raz to bardziej skomplikowanym.

I tutaj wracają katalogi stron. Eksperci twierdzą, że suma linków wysyłających do pozycjonowanej strony, albo też inaczej mówiąc popularność tej domeny, to czynnik, który oddziałuje na pozycję strony w Google. Z tego względu, katalogi stron bardzo intensywnie zaczęły być stosowane jako narzędzia pozycjonerskie. Dodając linki do pozycjonowanej strony w moderowanych katalogach stron zapewniamy sobie momentalny rozwój pozycji naszej witryny w wyszukiwarce Google.

Teraz już wiesz że katalogowanie to bardzo istotna rzecz. Przejdźmy teraz do przykładu naszego Klienta, aby całkowicie opisać Tobie proces katalogowania i zmotywować Cię do skorzystania z naszej propozycji.

Pan Adam zgłosił swoją wizytówkę konkretnie 5 miesięcy temu. Zaprezentował nam własną stronę internetową. Prezentowała się wyjątkowo dobrze – kilkanaście tekstów, efektowna grafika, przejrzyste funkcje. Coś jednak nie grało. Po zweryfikowaniu jej pozycji w Google okazało się, że została ona umieszczona ona na 50 miejscu. Zdecydowanie za daleko. Otrzymaliśmy również informacje, że parę miesięcy wcześniej współdziałał on z inną agencją SEO, która poprzez spamowanie i intensywne linkowanie, przyczyniła się do spadku strony w rankingu Google. Pan Adam z mocno nadszarpniętym kapitałem miał nadzieję na naszą pomoc. Obok katalogowania, zasugerowaliśmy mu także optymalizację witryny. Po kilku dniach zainicjowaliśmy pracę. Przystąpiliśmy do audytu SEO i struktur konkurencyjnych. Poprawiliśmy witrynę i zaczęliśmy dodawać stronę do stworzonej przez nas grupy katalogów Topranking.

Zatrzymajmy się teraz na minutę przy usłudze katalogowania. Mogliśmy wybrać dwa rodzaje katalogowania – manualne publikowanie linku do strony w zapleczu stworzonym przez Topranking, Topranking, lub ręczne umieszczanie artykułów do pozycjonowania z linkiem odsyłającym do pozycjonowanej witryny, również do katalogów stron Topranking. Zagłosowaliśmy na tą drugą opcję. Nasi copywriterzy stworzyli kilka związanych z branżą tekstów synonimicznych, podpartych o dostarczoną im listę fraz kluczowych. Do każdego artykułu dostosowaliśmy adekwatne zdjęcie, które zostało opisane w specjalistyczny sposób. Ruszyliśmy z umieszczaniem wpisów SEO w 40 katalogach. Zamieszczaliśmy po 2 teksty dziennie, żeby cały ciąg katalogowania wyglądał normalnie dla automatów indeksujących. Po zaindeksowaniu tekstów zaczęliśmy analizować postępy strony w Google. Po tej jedynej usłudze witryna Pana Adama podskoczyła z miejsca 50 na 28.

To nie był jednakże końcowy efekt naszej działalności.pracy. Pan Adam był tak ogromnie usatysfakcjonowany z pierwszych efektów, że zechciał zainwestować w ten sam pakiet powtórnie. Znowu opublikowaliśmy 40 wpisów w naszym zapleczu branżowym. I wydarzyło się to czego przypuszczalnie nikt z nas nie zaplanował. Pozycjonowana domena znalazła się na 1 stronie organicznych wyników wyszukiwania, a dosłownie na 6 miejscu. Sprawiło to, że grupa Klientów chętnych do skorzystania z usług Pana Adama wzrosła o prawie 500%.

Z opisanego przykładu możemy wywnioskować dwie kwestie – katalogowanie stron to nieustannie niezawodny sposób na wzmocnienie pozycji strony na liście Google, a także doskonała odmiana reklamy internetowej.

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Chcesz wypróbować katalogowania i zapewnić swojej witrynie lepszą pozycję w Google? Nasza oferta skierowania jest właśnie do Ciebie. Skontaktuj się z nami, a nasz ekspert przygotuje dla Ciebie Indywidualną wycenę!

Strona używa cookies
Ok