Meble wypoczynkowe - projektowanie wnętrz
Aranżacja mieszkania -meble stylizowane na antyki
1 września, 2020
Chirurgia stomatologiczna Toruń - stomatologia estetyczna
Chirurgia twarzowo szczękowa – zabiegi stomatologicznej
1 września, 2020
Pozycjonowanie lokalne Toruń - marketing intenretowy w mapach

Pozycjonowanie lokalne Toruń - marketing intenretowy w mapach

Obecnie przekonujemy się, że bez należytego pozycjonowania strony internetowej, szanse na powodzenie naszej firmy są relatywnie małe. Całe szczęście, że, dzięki nieustającemu rozwojowi, Google stworzyło zaawansowany mechanizm, który pozwala nam na dotarcie do lokalnych Klientów. Żeby to właśnie nasz salon fryzjerski, warsztat samochodowy, restauracja, biuro nieruchomości i cokolwiek innego zostało odnalezione przez Konsumentów z Twojego sąsiedztwa, konieczne jest należyte wypromowanie strony w lokalnych wynikach wyszukiwania. Ma na nie wpływ masa okoliczności, które przeanalizujemy w tym materiale.

Pozycjonowanie lokalne – czym jest?

Najzwyczajniej w świecie, pozycjonowanie lokalne polega na wypromowaniu danej strony w wyszukiwarkach. Od normalnego pozycjonowania stron różni się jednak tym, że pod uwagę bierzemy wyszukujących z danego kręgu, np. województwa, miejscowości, a czasem nawet wyznaczonej dzielnicy. Nierzadko jest tak, że wyszukiwarka potrafi samodzielnie wybadać, gdzie mieści się najbliższe naszemu położeniu wielkie miasto. Da się to bez trudu zweryfikować, klikając przycisk „Narzędzia wyszukiwania” na stronie wyszukiwania. Powiedzmy, że poszukujemy agencji nieruchomości. Jeżeli osoba wyszukująca jest w określonym momencie w Toruniu, to wtedy wyszukiwarka wskaże nam najskuteczniej wypozycjonowane agencji nieruchomości z Torunia. Badania mówią prawdę – ponad 95% Nabywców poszukuje w pierwszej kolejności spółek i usług z ich okolicy, aby mieć je pod ręką. Trzeba zrobić wszystko, żeby odszukali właśnie naszą firmę, bo przeszło 3/4 wyszukujących lokalnie kupiło produkt w niedalekiej przyszłości, a ponad 80% korzystających z nowoczesnych komórek i tabletów używa wyszukiwarek internetowych. Co najczęściej wpisują? Wyróżniają się zdecydowanie restauracje, sklepy i usługi. Jeśli posiadasz restaurację działającą lokalnie, koniecznie powinieneś zapytać eksperta o pozycjonowanie lokalne.

Pozycjonowanie lokalne – jak się do niego zabrać?

Tak samo jak w temacie szerszego pozycjonowania stron, przy pozycjonowaniu lokalnym stale bardzo ważną rzeczą będzie optymalizacja strony internetowej. Musimy systematycznie dodawać teksty i zatroszczyć się o to, aby teksty były możliwie jak najlepszej jakości. Pamiętajmy przy tym o linkach, prowadzących do naszej strony. Powinniśmy teraz pochylić się nad technikami, które są specyficzne dla pozycjonowania lokalnego, takimi jak np.
– Stworzenie strony w Google Moja Firma, które obszerniej przeanalizujemy poniżej,
linki z lokalnych stron – dopilnujmy, aby wzmianki o naszej firmie wyświetlono w lokalnych mediach, na stronie serwisu miasta, w lokalnym katalogu firm oraz witrynach powiązanych z branżą turystyczną,
zgodność danych identyfikujących przedsiębiorstwo – otoczmy opieką dane, które umieszczamy w katalogach firmowych i innych witrynach. Jeśli ulegnie zmianie nasz adres lub jakiekolwiek inne dane kontaktowe i nie uaktualnimy tego, to wówczas wyszukiwarka może nas zakwalifikować jako niewiarygodnych,

Usługa Google Moja Firma i pozycjonowanie w Google Maps

Nade wszystko ważne jest założenie profilu naszej firmy w Google Moja Firma. Usługa ta powstała jako narzędzie do zakładania wizytówek firm, które prowadzą działania na lokalnym obszarze. Co możemy dzięki niej zrobić? Właściwe pozycjonowanie i optymalizacja wizytówki sprawi, że poszukujący, używający lokalnych słów kluczowych zapewne natknie się na naszą wizytówkę, zawierającą adres strony internetowej i telefon do naszej firmy. Samo utworzenie wizytówki nie jest zbyt skomplikowane, ale już pozycjonowanie wymaga sumienności i konkretnej wiedzy.

Żeby dodatkowo pomnożyć swoje szanse na przekonanie lokalnych Konsumentów, spożytkujemy usługę Google Moja Firma do pozycjonowania w Google Maps. Ten składnik pozycjonowania lokalnego jest relatywnie trudny, ale korzyści na rynku lokalnym z pewnością będą odczuwalne. Jak powinna wyglądać właściwie przygotowana wizytówka w Google Maps? Po pierwsze – musi mieć właściwy tytuł. Musimy wcielić się w rolę szukającego i zastanowić się, czego będzie szukał w wyszukiwarce. Najprościej będzie uobecnić w tytule nazwę firmy oraz rodzaj oferowanych przez nas usług. Następnie, wzbogacamy wizytówkę o bieżące dane kontaktowe. Wspominaliśmy już o tym wyżej – musimy na bieżąco je aktualizować. Kolejno generujemy dla Twojej korporacji jednostkowy kod vanity URL. Jest to ciąg liter, pojawiający się po adresie https://plus.google.com/, zazwyczaj jako nazwa firmy. Jeżeli już mamy tamte elementy, pozostaje jedynie dobrać odpowiednią grafikę oraz stworzyć odpowiedni opis działalności.

Co ważne – wizytówka służy także wyszukującym do wystawiania opinii na temat firm. Ich ilość i jakość determinują to, jak wysoko wylądujemy w rezultatach wyszukiwania. Jeśli pozyskamy sporą liczbę dobrych opinii, to wówczas będzie miało to bezpośrednie przełożenie na pozyskiwanie kolejnych Odbiorców oraz kreowanie handicapu nad konkurencyjnymi firmami.

Pozycjonowanie lokalne to mniej drogi i szybszy patent, na pojawienie się w rezultatach wyszukiwania niż tradycyjne pozycjonowanie stron. Nie jesteś pewien jak zacząć? Agencja reklamowa mająca w ofercie pozycjonowanie lokalne bez wątpienia pomoże Ci postawić pierwszy krok w kwestii pozycjonowania lokalnego.

Więcej

Pozycjonowanie Toruń

 

Komentarze są wyłączone.

Strona używa cookies
Ok