Sprzątanie Toruń - Sprzątanie mieszkań - Sprzątanie domów - Sprzątanie biur - Sprzątanie Toruń cennik - Firma sprzątająca Toruń
Sprzątanie domu nie musi być trudne
17 stycznia, 2017
Kamień ogrodowy - Kamień naturalny - Dekoracje ogrodowe z kamienia - Hurtownia kamienia - Kamień dekoracyjny
Przegląd dekoracji ogrodowych
25 stycznia, 2017

Co to jest pozycjonowanie stron? Czy jest to bezpieczne rozwiązanie na wypromowanie mojej strony www? Jakie rezultaty przynosi pozycjonowanie stron? Ile się płaci za pozycjonowanie stron? To najczęstsze pytania zadawane przez Klientów agencją interaktywnym zanim zainwestują w tego rodzaju usługę.

Skuteczność pozycjonowania zależy od wielu czynników, oraz stosowanych technik. Agencje SEO prześcigają się w opowieściach o tym jak szybko wzrasta pozycja pozycjonowanej przez nich strony i wiedzy na temat „tajnego algorytmu Google”. Często zdarza się tak, że te agencje, sprzedające niedrogie i szybkie pozycjonowanie, po pewnym czasie prowadzą do ukarania stron swoich Klientów przez Google. Działają poprzez spamowanie, które w przeważnie zawsze działa na naszą niekorzyść. Pozycjonowanie nieetycznymi metodami nie jest zatem wskazane, a podniesienie takiej witryny do wcześniejszej pozycji może zająć nawet cały rok.

W poniższym artykule po kolei pokażemy Wam na czym polega skuteczne i bezpieczne pozycjonowanie stron internetowych. Warto przyjrzeć się z bliska przedstawionym wskazówką, żeby w przyszłości nie dać się nabrać oszustom, których w branży SEO jest wielu.

Co zyskasz dzięki pozycjonowaniu stron?

Bez żadnych wątpliwości możemy powiedzieć, że żyjemy w dobie Internetu. Instytucje, których strony internetowe są chętnie odwiedzane, odczuwają wzrost zysków w świecie rzeczywistym. Popularność tych stron nie jest wyłącznie kwestią przypadku, lecz szczegółowo przygotowanej reklamy w Internecie. Metody takie jak pozycjonowanie stron, czy prowadzenie profilu w znanych social media podwyższa szansę firm na złapanie wielu potencjalnych Klientów. Czemu pozycjonowanie stron okazuje się być najskuteczniejsze? Argument jest niezwykle łatwy w zauważeniu – liczba osób korzystających z wyszukiwarek, którzy w każdej chwili mogą zostać Klientami Twojej firmy.

Oczywiście nie raz zdarzyło Ci się poszukiwać usług w sieci. Za pewne czerpałeś z zasobów wyszukiwarki Google. Po wpisaniu konkretnej frazy, np. Salon fryzjerski Toruń, wyświetliła Ci się lista wyników. Idąc tokiem myślenia im wyższym tym lepszy, wchodziłeś na strony przedsiębiorstw, które znalazły się na szczycie tej listy. Tak robi 90% użytkowników wyszukiwarek stron. Praktycznie każdy z nas zwraca uwagę na kilka pierwszych pozycji na liście naturalnych wyników, a rzadko który z nas przechodzi na 2 czy 3 stronę. Podsumowując- podstawowym atutem pozycjonowania, jest szansa zainteresowania swoją stroną większej liczby osób.

Jak wygląda pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie strony oddziałuje na podwyższenie jej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Witryny katalogowane są w tym rankingu w określonej kolejności, adresującej do ich trafności z używaną frazą kluczową. Przygotowywaniem tych wyników zajmują się boty Google, których działalność opiera się na zaawansowanym algorytmie, modernizowanym co kilka miesięcy. Pozycjonowanie jest zatem bardzo skomplikowaną procedurą, najczęściej poznawaną metodą wieloletnich testów, gdyż żadna agencja SEO na świecie nie ma dostępu do tajnego algorytmu. Realizując konkretne procedury na stronie i analizując zmiany jej pozycji, jesteśmy w stanie wyłącznie domyślać się jakie są czynniki mające wpływ na skuteczne pozycjonowanie. Wśród nich najważniejsze to:

  • optymalizacja strony – poprawa wydajności i zmiany w kodzie strony sprawią, że konkretna witryna stanie się bardziej wartościowa dla botów Google. Niepozornie duże znaczenie ma także bogactwo słów kluczowych w tekstach na stronie.
  • popularność witryny – zadbanie o jak największą ilość pochodzących z wartościowych stron linków zewnętrznych, jak i wewnętrznych spowoduje, że identycznie jak nowi Klienci, boty Google też spojrzą z zaciekawieniem na daną stroną. Aby zwiększyć bazę linków zewnętrznych możesz zainwestować w własne zaplecze pozycjonerskie.
  • częste aktualizacje – wysokiej jakości i intrygująca treść to jedno, a bieżące aktualizacje strony to drugie. Atrakcyjne dla Google strony to te, na których cały czas pojawia się jakakolwiek nowa treść. To także dobry sposób na zachęcenie nowych Klientów.
  • responsywność – to dziś najważniejsza sprawa, przez to że co raz bardziej rozwijająca się grupa użytkowników korzysta z urządzeń mobilnych. Strony responsywne dopasowują się do rozmiaru danego ekranu i zawsze działają szybko, co jest kolejnym plusem dla robotów Google.

Tu w sumie nieliczne przykłady czynników oddziałujących na wzrost pozycji strony w naturalnych wynikach wyszukiwania. Większość agencji oferujących pozycjonowanie rozpoczyna współpracę z Klientem od określenia słów kluczowych. Prawdziwi fachowcy pomogą Tobie wyszukać takie słowa, dla których skuteczny wzrost pozycji strony będzie kwestią kilku tygodni. Niektóre firmy zaoferują Ci postawienie własnego zaplecza SEO, lub użycie ich zasobów. Nie jest to zły pomysł. Jest to znak, że firmy te dbają o Klienta, a nie naciągają go na nic nie dający spam, który jak już się dowiedzieliście, może was wiele kosztować. Co do opłat, podstawowe pakiety pozycjonowania oferowane są w cenie od 100 złotych na miesiąc. Czy jest to duży wydatek? Nie, jeżeli zdasz sobie sprawę ilu lojalnych Klientów możesz zyskać tylko przez to, że Twoja strona znajdzie się na wyższej pozycji niż strony konkurencji. Warto zwrócić uwagę na jeszcze jedną rzecz – skutki pozycjonowania zauważalne są po dłuższym czasie. Jeżeli jakaś firma proponuje Ci znacznie krótszy czas realizacji, można się domyślać, że stosuje zabronione techniki.

Chcesz skorzystać z bezpiecznego pozycjonowania – odwiedź naszą stronę i zostań z nami na dłużej: pozycjonowanie stron

Komentarze są wyłączone.

Strona używa cookies
Ok